31 mayo 2011

Garden Konad Manicure

Since I have started to read beauty blogs I've heard more and more about Konad Nail Stamping. This has been a great discover for me! Another post will be made about Konad, even if all of you already know what it is I think there are no bad things on having information, and if some of you are as absentminded as me this will be useful for you!

Desde que he comenzado a leer blogs de cosméticos y belleza he estado oyendo más y más sobre los Estampados de Uñas de Konad. Ha sido un gran descubrimiento para mi! Haré otro post sobre Konad, incluso si muchos ya sabeis lo que es creo que no hay nada malo en tener información, y si algunos sois tan despistados como yo, os resultará útil!
Image: http://nailpolishnews.com

Recently I have bought a basic Konad Kit and two more image plates and this days monhs that I haven't updated I have been practising with them a lot. Now I'm going to show you the manicure that I have right now. It's not perfect but I think It's pretty and reminds me of a garden, with a white fence. :)

Hace poco me compré un kit básico de Konad y dos placas más, y estos dias meses que no he actualizado he estado practicando mucho. Ahora os voy a enseñar la manicura que llevo ahora mismo. No está perfecta, pero creo que es bonita, me recuerda a un jardín, con una valla blanca. :)


As you can see is not a french manicure, the lines are diagonal because my nails are uneven, the exam's weeks make me nervous and It makes me bite my nails again... However It's amazing what you can do with the nail stamping! The designs I used for this manicure were:

Como podeis ver no es una manicura francesa, las líneas están en diagonal porque tengo las uñas desiguales. La época de examenes me pone nerviosa y hace que me estropee las uñas otra vez. Sin embargo es increible lo que se puede hacer con el estampado! Los diseños que usé para la manicura son:

 Plates m36 and m57
Son las placas m36 y m57
The polishes I used were:
- Claire's Cosmetics nº137 Green Jade
- Konad Nail Polish nº52 White
- Deliplus Nail Polish nº58 Black
- Top Coat Astor Quick'n GO! nº1 
I don't have made a picture of the white polish because it was inside the box. Well I hope you like it! If you have any questions leave a comment. Maby next manicure may come with tutorial, I don't know, It's a lot of work and I'm not really sure if people it's going to read it. If you want tutorials just... comment!! :))

No he hecho fotos de la pintura blanca porque estaba metida en la caja. Bueno, espero que os guste! Si teneis alguna duda dejad un comentario. Tal vez la próxima manicura venga con un tutorial, no lo sé, es mucho trabajo y no estoy muy segura de si la gente lo va a leer. Si quereis tutoriales solo... comentad!! :))

❤TeddyCat

2 comentarios:

  1. Chica que arte tienes!!! Anda que el dia que yo consiga hacerme algo minimamente parecido... Te sigo y te invito a mi blog

    http://novatayconmaquillaje.blogspot.com/

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...